Nasze cele
Celem naszej pracy jest zaspokojenie prawdziwych, podstawowych potrzeby małego dziecka , zapewnienie mu jego prawa do dzieciństwa do swobodnej zabawy i rozwoju pełnej osobowości. Nauczyciele przedszkola swoją praca opiekuńczą, wychowawczą i edukacyjna wspomagają dziecko w jego indywidualnym rozwoju, w sferze żywego myślenia, głębi uczuć i twórczej aktywności tak by na dalszej drodze kształcenia, jako dorosły człowiek, mógł odkryć cel własnego życia i wykształcić własny sąd o świecie.
Założenia pracy w przedszkolu waldorfskim
Naczelnym założeniem wszelkich działań pedagogicznych nauczycieli naszego przedszkola jest uznawanie, ze każde dziecko jest niepowtarzalną osobowością i posiada prawo do swojego indywidualnego rozwoju. Dziecko w wieku przedszkolnym uczy się poprzez działanie. Wszystkimi zmysłami poznaje siebie i świat. W czasie realizacji materiału edukacyjnego nauczyciel przestrzega tej prawidłowości rozwojowej małego dziecka i nie skupia się w swoich działaniach tylko na rozwoju intelektualnym, dba również o rozwój wolitywny i emocjonalny wychowanków.
Nauczyciele
Mgr Barbara Piesak
dyrektor, nauczyciel przedszkolaMgr Agata Rogalska
nauczyciel przedszkolaNauczyciele przedszkola posiadają wieloletni staż pracy w przedszkolu, mają ukończone studia pedagogiczne, różne formy doskonalenia zawodowego oraz Podyplomowe Studium Pedagogiki Waldorfskiej. Są nauczycielami mianowanymi.
Beata Kosowicz – eurytmista